Edukacja

36 mini

Uczyć się fryzjerstwa od mistrza, którego zespół czesał Carę Delevigne? Dzięki Montibello to możliwe. Kilka dni takich warsztatów często daje więcej niż lata spędzone w szkole. W dniach 24.04-28.04.2017 we Wrocławiu uczestnicy tego wyjątkowego szkolenia mieli okazję czerpać wiedzę od najlepszych w branży.

29 mini

Zdobienia stosowane w pracy salonowej, według mnie, powinny być proste i szybkie w wykonaniu. Wykorzystując banalne sposoby możemy ożywić całą stylizację. Inspirując się najnowszą kolekcją ambasadorki marki ChiodoPro „WITH LOVE FROM LA” stworzyłam stylizację, która na pewno będzie wpisywała się w obecne trendy.

 

zarzadzanie i promocja biznesu beauty okiem ekspertow mini

Na sukces gabinetu kosmetycznego, salonu fryzjerskiego czy placówki medycznej wpływa nie tylko jakość świadczonych usług i wykwalifikowany personel, ale również poziom obsługi oraz wszystkie procesy zarządcze. 

nowa lekcja akademii versum mini

W ostatnich latach rynek SPA w Polsce bardzo dojrzał - i ciągle się rozrasta. Stale pojawiają się nowe obiekty, a ich oferta jest mocno rozbudowana. Wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi dla właścicieli coraz większe wyzwanie i wymaga dużej kreatywności.

projektowanie strzyzen w przestrzeni z sebastianem curylo mini

Jak stworzyć fryzurę, która po wysuszeniu, a bez modelowania, wyglądać będzie idealnie? Nauczą się tego uczestnicy szkolenia „Definicje strzyżeń”, które w Akademii z.one concept poprowadzi w dn. 1-3 lipca edukator tej marki, Sebastian Curyło.

 

44 mini

Jest piękny i zmysłowy. Podkreśla temperament. Intryguje. Jego ciepło ogrzewa atmosferę. Przykuwa spojrzenia mężczyzn, którzy jak się okazuje są do rzeczonego rudego bardzo entuzjastycznie nastawieni. 

30 mini

Ostatnim w tym sezonie pokazem kolekcji AVALON 2016 zakończyło się marcowe szkolenie look&learn zorganizowane przez KEMON. 

akademia versum nowa lekcja mini

Króluje przeświadczenie, że gdy klient jest zadowolony z usług salonu - poleca go. Trudno polemizować z tym faktem. Wyobraźmy sobie jednak o ile większe mogłyby być efekty polecania, gdyby klienci zostali do tego odpowiednio zachęceni.

50 mini

Nadszedł czas pierwszych podsumowań kolejnej edycji akcji „Zaproś Tahe do swojego salonu”. Jej efekty przerosły nawet nasze oczekiwania.

36 mini

Z radością informujemy was o kolejnym sukcesie firmy Silog. Takim okazało się być szkolenie i warsztaty z technik cięcia, które poprowadziła w Piekarach Śląskich Alicja Glos-Krawczyk.

20 mini

Chcesz rozwijać kreatywność i szlifować warsztat? Warto uczyć się od najlepszych. Akademia Maniewski gromadzi w jednym miejscu specjalistów stylizacji, technik koloryzacji i upięć. 

nowa lekcja akademii versum notka mini

Prawidłowo zorganizowana recepcja jest niezwykle ważnym elementem każdego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Wpływa na obsługę klientów oraz organizację pracy. W firmach, w których funkcjonuje taki punkt, znacznie łatwiej nawiązuje się relacje z klientami oraz sprawniej zarządza pracą.

40 mini

To zdanie powtarza wielu trenerów biznesu, coachów, wielu ludzi sukcesu, osób odnoszących spektakularne wyniki w swoich biznesach. Piszą o tym w książkach i poradnikach. Ja też zacznę swój cykl artykułów (o ile redaktor naczelna mnie stąd nie wyrzuci), od zadania pytania: „Dlaczego”. Zaraz wyjaśnię Ci, dlaczego jest to takie ważne.

specjalizacja czy szeroki zakres uslug akademia versum1 mini

Branża kosmetyczna i fryzjerska już od kilku lat przechodzą prawdziwą rewolucję. Zmiany są pozytywne, ale niosą ze sobą również konieczność zmian i dostosowania się do nowych potrzeb rynku. 

Strona 1 z 7

Kurier Fryzjerski Nr 4/2017

Kurier Fryzjerski Nr 4/2017
Magazyn Kurier Fryzjerski On-line
Copyright © Beta Studio 2009 :: Design and www © JakNaObrazku