czwartek, 31 sierpnia 2017 21:29

Moroccanoil zwycięża w konkursie „Men’sHealth” na Męski Produkt Roku 2017

Opublikowany w   Kf nr 5/2017

Jury konkursu na Męski Produkt Roku 2017 napisało w uzasadnieniu:
Dla krótkich i długich włosów. Dla prostych i kręconych. Nie obciąża, nie skleja, a pozwala nadać fryzurze świetny, postrzępiony (bardzo na czasie) kształt. Włosy wyglądają na niedbale zmierzwione. „Nie skleja, świetnie podkreśla skręt włosów i ma niezwykle intrygujący zapach. Warta swojej ceny” – mówi dr Joanna Suseł.

Glinka jest częścią serii Texture, która z miejsca podbiła serca stylistów. W jej skład, oprócz Glinki, wchodzą: Pianka Teksturyzująca Z Efektem Beach Wave oraz Suchy Spray Teksturyzujący. Dzięki tym produktom stylista ma możliwość wykreowania najmodniejszych od kilku sezonów pozornie niedbałych looków, będących dziś nieodłączną częścią streetstyle’u na całym świecie.

Produkty Moroccanoil® są dostępne wyłącznie w wysokiej jakości salonach fryzjerskich. W Polsce oficjalnym dystrybutorem tej marki jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska. 
www.jbsoptima.pl || www.moroccanoil.com

 

Kurier Fryzjerski Nr 6/2017

Kurier Fryzjerski Nr 6/2017
Magazyn Kurier Fryzjerski On-line
Copyright © Beta Studio 2009 :: Design and www © JakNaObrazku