poniedziałek, 20 listopada 2017 20:25

Dobra Kosmetyczka w rękach Versum

Opublikowany w   KF nr 7/17
Versum, obsługujący w salonach urody niemal 15 milionów wizyt rocznie, deklaruje, że już w przyszłym roku stworzy największy portal rezerwacji online nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie Środkowo-Wschodniej. W zakupionym przez spółkę serwisie DobraKosmetyczka.pl zarejestrowanych jest 25 tys. salonów, a z ich wirtualnych wizytówek korzysta średnio 150 tys. użytkowników miesięcznie. Versum zamierza zintegrować portal z Moment.pl, tworząc w ten sposób najbardziej liczący się na rynku serwis do umawiania oraz oceny usług fryzjersko-kosmetycznych.
 
„Od początku działania Versum wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć również portal dla konsumentów. Teraz, mając już w swojej bazie najlepsze salony w Polsce, zamierzamy dodatkowo wykorzystać potencjał Dobrej Kosmetyczki, by zaoferować konsumentom wybór, jakiego do tej pory nie mieli” – mówi Sebastian Maśka, CEO Versum.
 
Jak deklarują właściciele Versum, przejęcie serwisu DobraKosmetyczka.pl ma umocnić pozycję firmy jako lidera w branży, a także przyspieszyć tempo rozwoju portalu Moment.pl, który został uruchomiony z końcem ubiegłego roku. Fuzja oznacza korzyści przede wszystkim  dla konsumentów, ale na połączeniu skorzystają również same salony. Serwis o takim zasięgu pozwoli im bowiem dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych odbiorców, a także budować lepszą renomę dzięki wiarygodnym opiniom dodawanym przez użytkowników.
 
DobraKosmetyczka.pl to znana marka oraz jeden z pierwszych na polskim rynku serwisów do wyszukiwania i oceniania salonów urody. Najlepszym firmom w bazie przyznawany jest certyfikat „Zaufany Salon”, który stanowi wyznacznik świetnej obsługi i profesjonalnego podejścia do klienta.
 
Portal oraz aplikacja Moment.pl, stworzone przez Versum w 2016 roku, prezentują oferty znanych w branży stylistów, największych salonów czy marek sieciowych. Klient poszukujący usługi fryzjerskiej, kosmetycznej bądź spa ma nie tylko bezpośredni dostęp (z dowolnego urządzenia) do pełnej oferty, ale również możliwość natychmiastowej rezerwacji terminu online, a później oceny zrealizowanej wizyty.
 
Moment.pl rozwija się dynamicznie, a liczba użytkowników rośnie o ponad 30% w skali miesiąca. Jak deklarują właściciele, do końca 2018 roku Moment.pl będzie portalem numer 1.
 
 

Kurier Fryzjerski Nr 8/2017

Kurier Fryzjerski Nr 8/2017
Magazyn Kurier Fryzjerski On-line
Copyright © Beta Studio 2009 :: Design and www © JakNaObrazku