Okazją, żeby sobie o tym przypomnieć było jubileuszowe Goldwell Party, zorganizowane przez generalnego dystrybutora marki w Polsce – firmę JBS z Gdańska.

Przy udziale ponad 700 gości, wśród których dominowali klienci oraz przyjaciele i sympatycy marki, a także reprezentantów firmy, w pięknej scenerii Alei Lipowej na MTP w Poznaniu, świętowano 20-lecie Goldwell w Polsce.
Poza krótką prezentacją dwóch dekad polskiej historii tej marki i jednocześnie firmy JBS, uczestnicy imprezy mieli okazję wysłuchać gratulacji ze strony przedstawicieli GOLDWELL (obecnie w ramach firmy Kao Professional Salon Service) oraz współpracujących z JBS firm partnerskich: OLYMP Best Salon Inspiration oraz EFALOCK.
Jednak było to tylko oficjalne preludium do głównych punktów programu, jakim były występy Grupy ICONO oraz Olivera Szilagyi – stylisty gwiazd, reprezentujących Goldwell Global Creative Team. Zarówno kolekcja URBAN ICONO, jak i pokaz awangardowych fryzur w wykonaniu Olivera, zostały bardzo ciepło przyjęte przez zebraną publiczność.
Po krótkiej przerwie, wykorzystanej przez większość gości na catering i odbiór pamiątkowych certyfikatów z okazji 20-lecia GOLDWELL, na scenie pojawiła się muzyczna gwiazda wieczoru – Nick Sinckler ze swoim zespołem. Niemal półtoragodzinny koncert na tyle rozgrzał uczestników spotkania, że kontynuacja zabawy przy muzyce DJ-ów trwała do 4 nad ranem...
Następnego dnia na scenie głównej targów LOOK odbył się pokaz kolekcji Color Zoom 2011 – czyli trendu Play Strong. Stroje i modelki, niemal wyjęte z tegorocznego katalogu trendów Goldwell – na żywo zaprezentowały interpretację tego trendu, przygotowaną przez zespół stylistów GOLDWELL. Mario Krankla, który na kilka dni przed pokazem doznał wylewu i był hospitalizowany, godnie reprezentowali Sascha Haseloff z grupą ICONO oraz Oliver Szilagyi, stylista gwiazd z agencji Sternenfänger.
W tym roku stoisko GOLDWELL było dla klientów nie tylko miejscem spotkań, ale i chwili wytchnienia po wieczornym, jubileuszowym GOLDWELL Party. Z przyjemnością po raz kolejny, spotkaliśmy się z dużą częścią naszych partnerów, aby na gorąco powspominać galę oraz minione lata. Udział w targach zakończyliśmy kolejnymi 2 Złotymi Medalami MTP – dla nowej serii stylizacyjnej StyleSign oraz Dualsenses Green, opartej o naturalne składniki pielęgnacji. Uzupełnieniem sukcesów była także nagroda Acantus Aureus przyznana za koncepcję marketingową stoiska GOLDWELL.
Przed nami następne lata – wierzymy, że owocnej współpracy oraz perspektywa kolejnego jubileuszu – tym razem już 25-lecia obecności i sukcesów marki na rynku polskim. Czego wszystkim naszym Klientom i oczywiście sobie serdecznie życzymy. Tymczasem do zobaczenia w Państwa salonach i na szkoleniach Goldwell.

Materiały prasowe: JBS / GOLDWELL Team

Kurier Fryzjerski Nr 7/2014

Kurier Fryzjerski Nr 7/2014
Magazyn Kurier Fryzjerski On-line
Copyright © Beta Studio 2009 :: Design and www © JakNaObrazku