Data dodania artykułu: 27.01.2021
2021-01-27 15:11:25
Kiedy tworzysz posty na Facebooka i Instagrama, to z pewnością czasem się zastanawiasz: „czy przypadkiem nie robię czegoś źle”? Jeżeli inni mają dużo lajków i komentarzy, to dlaczego u mnie jest ich tylko 5? Możesz także czasem zwątpić, czy to wszystko ma sens, kiedy klienci i tak nie chcą nawet polubić fanpage’a lub zaobserwować Twojego Instagrama. Wątpliwości mogą się mnożyć, jedno jest jednak pewne – social media to główne źródło pozyskiwania klientów. Nawet gdy komuś polecono już Twoje usługi, to chętniej z nich skorzysta, gdy zobaczy profesjonalny salon i eksperta na Facebooku czy Instagramie. Dlatego przeczytaj 5 punktów, które podpowiedzą Tobie, czego nie robić w social mediach, by niechcący sobie nie szkodzić:
Data dodania artykułu: 23.06.2020
2020-06-23 08:33:03
Jakie pisać posty i jak ustawić reklamę, aby przekonała tych, którzy jeszcze nie znają Twojego salonu? To najbardziej nurtujące pytania, które stawiają sobie osoby odpowiedzialne za ilość klientów w salonie beauty. Wiadomo, że trzeba być na Instagramie i/lub Facebooku, bo to najważniejszy kanał marketingowy, ale jak być skutecznym?
Data dodania artykułu: 14.04.2020
2020-04-14 09:53:59
Powiedzmy sobie szczerze klientka nie przychodzi do fryzjera po to, by kupić kosmetyki. Ona idzie po to, by zmienić fryzurę, a gdy kończy jej się szampon to idzie do drogerii. Czyli żeby przekonać taką „typową” klientkę do profesjonalnej pielęgnacji domowej trzeba przełamać jej nawyki i przekonać do swojej racji. Wymaga to wysiłku, a czy w ogóle się opłaca? Powiedzmy sobie szczerze klientka nie przychodzi do fryzjera po to, by kupić kosmetyki. Ona idzie po to, by zmienić fryzurę, a gdy kończy jej się szampon to idzie do drogerii. Czyli żeby przekonać taką „typową” klientkę do profesjonalnej pielęgnacji domowej trzeba przełamać jej nawyki i przekonać do swojej racji. Wymaga to wysiłku, a czy w ogóle się opłaca?