Polub się z Social Media

Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, Twitter, Pinterest tyle miejsc do kontaktu z Twoimi Klientami! Czy Twój salon jest obecny w Social Media? Jeśli tak, to świetnie, bo dzięki temu możesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jeśli nie, to warto abyś otworzył się na możliwości jakie dają media społecznościowe.

2018-09-25 09:28:51

Jak wynika z raportu „Lubię to czy kupuję to” aż 86% internautów w Polsce ma swój profil w przynajmniej jednym serwisie społecznościowym. Jest to ogromny procent, który pokazuje potęgę działań online. Większość czynności wykonujemy już w sieci. Kupujemy, sprzedajemy, poznajemy ludzi, pracujemy, tworzymy i tak można by było wymieniać w nieskończoność. Od kilkunastu lat funkcjonują sklepy online a wraz z nimi powoli zaczęły pojawiać się promocje i reklamy w Internecie.

Wspomniane promocje i reklamy zaczęły ewoluować do tego stopnia, iż organizacje działające poza Internetem rozpoczęły swoją działalność również i online. Tak naprawdę początkiem promowania online były strony internetowe, ale o nich nie dziś.

Nie ma co ukrywać, że obecnie większość firmy otwiera się na działalność online obok tej stacjonarnej. Jest to wielkie udogodnienie dla konsumentów, którzy w danej chwili nie mogą skorzystać z danych usług stacjonarnie. Wiadomym jest, iż usług fryzjerskich czy kosmetycznych nie przeniesiemy do Internetu, no może za 50 lat, będzie możliwość wykonania koloryzacji przez Internet, kto to wie! Ale mamy XXI wiek i to na nim trzeba się skoncentrować, dlatego warto się zastanowić czy prowadzenia kanału w Social Media nie można by było wykorzystać na przykład do udzielania porad lub doradzania w kwestii doboru fryzury czy koloryzacji? Social Media dzięki swojej elastyczności oraz mnogości proponowanych rozwiązań pozwalają na szerokie otwarcie się wobec klienta. Poprzez media społecznościowe możemy udostępniać zdjęcia metamorfoz, krótkie videa instruktażowe, ankiety określające potrzeby klientów. Co więcej, za pośrednictwem komunikatorów na Facebook’u lub Instagramie klienci mogą bezpośrednio kontaktować się z salonem i otrzymywać informacje z pierwszej ręki. Pamiętajmy o tym, iż strona firmowa na Facebook’u umożliwia wystawianie recenzji, co jest świetnym sposobem na otrzymanie odpowiedzi zwrotnej od klientów i pochwaleniem się nimi osobom, które obserwują działalność salonu. Warto wiedzieć, że przy prowadzeniu Social Media szczerość i otwartość to podstawa. Im bardziej Twoje posty będą spersonalizowane i napisane ‘od serca’ tym większe grono obserwatorów zyskasz.

Odwiedzając platformę e-learningową Beauty Edu Center https://beautyeducenter.eu w zakładce ‘Katalog kursów’ znajdziesz szkolenia dotyczące zakładania i prowadzenia profilu firmowego na Facebook’u oraz Instagram’ie. Dzięki nim, wypracujesz swoją własną koncepcję działania oraz znajdziesz wiele inspiracji i rozwiązań, które pomogą Ci wykonać pierwszy krok w stronę działalności w Social Media.

Nie czekaj i odwiedź platformę Beauty Edu Center, może jeszcze inne kursy Cię zainteresują?

Beauty Edu Center również jest na Facebook’u i Instagramie, zapraszamy do ich obserwowania! :)

Facebook: https://www.facebook.com/beautyeducenter/

Instagram: https://www.instagram.com/beauty_edu_center/

Platforma e-learningowa: https://beautyeducenter.eu

Strona www: www.beautyeducenter.pl

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC5fFHh46Hx2wsY5HlRvIQyA/featured

ZNAJDŹ NAS: