DEKALOG MENEDŻERA SALONU BEAUTY - nowa książka Iwony Marhulets, dla menedżerów salonów fryzjerskich i kosmetycznych

Ruszyła sprzedaż najnowszej książki Iwony Marhulets "Dekalog menedżera salonu beauty", w w niej wskazówki jak zarządzać i zwiększać swoje zyski - zwłaszcza w tych trudnych czasach. Kup na stronie: http://dekalogsalonu.pl

2020-06-05 12:54:33

Kup na stronie:

https://dekalogsalonu.pl/

Motto książki:

Aby odnieść sukces, trzeba mieć wizję i otoczyć się ludźmi, którym jest ona bliska. 
Być wzorem dla pracowników i wspierać ich w podążaniu do wspólnego celu. 
Opracować strategię rozwoju i konsekwentnie ją realizować. Nie poddawać się i być cierpliwym. Bo jeśli w głowie „zasadzisz” sukces, nie może wyrosnąć nic innego jak sukces! -

I.Marhulets
 

„DEKALOG MENEDŻERA SALONU BEAUTY, czyli jak zwiększyć swoją szansę na sukces” – to książka, która powstała w oparciu o 13-letnie doświadczenie autorki w branży beauty zdobyte podczas prowadzenia szkoleń menedżerskich, licznych wizyt w salonach oraz sesji coachingowych i konsultacji. „Dekalog” to zbiór 10 praktycznych, przystępnie napisanych zasad, których wdrożenie ułatwi prowadzenie salonu i zwiększy Twoją szansę na sukces:

  • dowiesz się, jak budować markę salonu oraz promować go przy niewielkiej inwestycji środków finansowych,
  • w jaki sposób komunikować się z pracownikami i zarządzać nimi oraz rozwiązywać konflikty,
  • kogo przyjmować do pracy i jak przejść przez cztery etapy budowania zespołu,
  • poznasz narzędzia motywowania,
  • nauczysz się zarządzać strefą finansową salonu, planować przychody i kontrolować koszty,
  • otrzymasz gotowe wzory standardów pracy w salonie, zakres obowiązków menedżera, tabele finansowe, ankiety dla klientów oraz pracowników.
  • otrzymasz gotowe wzory standardów pracy w salonie, zakres obowiązków menedżera, tabele finansowe, ankiety dla klientów oraz pracowników.

Książka jest dostępna na stronie: https://dekalogsalonu.pl/

O autorce

Iwona Marhulets – z branżą beauty związana jest od 2007 roku. Przez wiele lat prowadziła autorskie szkolenia biznesowe. Jest również autorką książki „Poradnik fryzjera, czyli obsługa doskonała w salonie fryzjerskim” oraz licznych artykułów publikowanych w prasie i mediach branżowych. Obecnie pracuje głównie jako konsultant i coach. Jej misją jest rozwój klientów w przyjaznej atmosferze, aby życie osobiste i zawodowe było lepsze, łatwiejsze i przyjemniejsze.

 

ZNAJDŹ NAS: