Barber Shop. Nowoczesne miejsce z klasą

Rosnąca moda na barber shopy wykreowała wizerunek lokalu, który swoim stylem nawiązuje do tradycji, a barber z kunsztem godnym prawdziwego golibrody, przy pomocy brzytwy przemienia Klientów w dżentelmenów rodem z minionej epoki. Ty, jako właściciel barber shopu chcesz z jednej strony spełnić oczekiwania Klientów i zachować ducha “starych, dobrych czasów”, ale z drugiej potrzebujesz nowoczesnego narzędzia, które w wygodny sposób umożliwi Ci szybką komunikację z Klientami i promocję Twojego biznesu w Internecie. Sprawdź, jak aplikacja mobilna Booksy pomoże Ci w efektywnym zarządzaniu Twoim barber shopem i uczyni go miejscem, w którym klasyka łączy się z nowoczesnością.

2018-11-07 12:12:22

Liczy się pierwsze wrażenie

Interesujący szyld i witryna, stylowy wystrój lokalu i wysokiej klasy sprzęt to podstawa, ale pamiętaj także, że liczą się detale. Klient, który właśnie relaksuje się pod gorącym kompresem, powinien odpoczywać przy dźwiękach kojącej muzyki, tymczasem Klient, który dopiero czeka na wizytę powinien mieć dostęp do świeżej prasy i czegoś do picia. Czasem wystarczy kawa lub herbata, ale warto mieć w pogotowiu schłodzoną “colę z lodem”, aby w razie potrzeby raczyć nią Klientów.

Zadbaj o swój wizerunek w Internecie – zorganizuj profesjonalną sesję zdjęciową przedstawiającą wnętrza Twojego lokalu i załogę przy pracy. Zdjęcia z sesji wykorzystasz nie tylko na swojej stronie internetowej i w mediach społecznościowych –  kolejnym kanałem promocji jest Twój profil na Booksy. Wypełnij go wysokiej jakości zdjęciami i miej pewność, że kiedy Klient skorzysta z Booksy, aby znaleźć w swojej okolicy barbera, wybierze właśnie Ciebie.

Wykorzystaj pakiet materiałów promocyjnych od Booksy – umieść je w widocznym miejscu i dyskretnie przypominaj Klientom o umówieniu kolejnej wizyty lub o wystawieniu Ci opinii w naszej aplikacji – pamiętaj, że większość osób przed skorzystaniem z usług nowego fryzjera szuka rekomendacji w Internecie, dlatego rzetelna opinia zadowolonego klienta to idealny sposób na zdobycie nowych Klientów.

Bądź o krok przed Twoimi Klientami

Staraj się przewidzieć, czego Twój Klient może potrzebować nie tylko w trakcie wizyty, ale i po wyjściu z Twojego barber shopu. Dzięki temu dasz klientom do zrozumienia, że zależy Ci na ich zadowoleniu z oferowanych usług.

Zadbaj, aby w Twoim salonie Klient mógł kupić kosmetyki niezbędne do zadbania o nową stylizację. Pamiętaj, aby oferowane produkty były wysokiej jakości i nie zapomnij udzielić Klientowi kilku rad, jak osiągnąć pożądany efekt w domu. Dodatkowo dzięki Booksy skutecznie sprawdzisz, jaką część Twojego przychodu stanowi sprzedaż dodatkowych produktów i jaki zapas kosmetyków pozostaje w Twoim magazynie.

Zaproponuj swojemu Klientowi ustawienie cyklicznych wizyt – wykorzystaj w tym celu Booksy i ustalcie dogodny dla Was termin. Dzięki temu Twój Klient nie będzie musiał za każdym razem pamiętać o szukaniu w Twoim kalendarzu wolnych terminów – o zaplanowanej wizycie Booksy przypomni mu dzień wcześniej SMS-em.

Przypominaj swoim klientom o wyjątkowych okazjach. Klienci często na ostatnią chwilę przypominają sobie o zbliżających się świętach i zaczynają nerwowo szukać wolnego terminu. Wykorzystaj narzędzia marketingowe dostępne w Booksy, takie jak e-maile, SMSy i powiadomienia PUSH, do przypominania swoim Klientom o tym, że w najbliższym czasie warto zapisać się na wizytę.

Pokaż, co potrafisz

Parafrazując klasyka, jesteś tak dobry jak Twoja ostatnia fryzura. Fotografuj wykonane przez siebie stylizacje i swoimi dziełami chwal się w sieci. Zadbaj, aby zdjęcia były wysokiej jakości i publikuj wykonane fotografie w social mediach i w Twoim portfolio w Booksy – niech staną się inspiracją dla tych, którzy szukają pomysłu na odświeżenie wizerunku.

Zamień swoich fanów w Klientów. Twoje profile w mediach społecznościowych obserwują tysiące osób? Dzięki specjalnym widgetom, które otrzymujesz w pakiecie z Booksy, możesz umożliwić swoim fanom umówienie wizyty bezpośrednio przez Twój profil na Facebooku i Instagramie. 

Specjalna oferta dla czytelników Kuriera Fryzjerskiego:

Wejdź na www.booksy.info/sprawdz-booksy i zarejestruj swój salon, a otrzymasz PIERWSZY MIESIĄC ZA DARMO!

 

www.Booksy.com

Tel. 731 888 104

ZNAJDŹ NAS: