Skuteczne dotarcie do klienta – o zaletach łączenia SMS i E-mail Marketingu

Porady Eksperta
Dobranie odpowiedniego narzędzia do planowanej kampanii marketingowej jest kluczowym elementem, na drodze do pozyskania klientów docelowych. Analizy działań opartych na SMS marketingu wskazują kilka znaczących różnic w stosunku do tych realizowanych przy pomocy e-maili. To właśnie czyni je dla siebie idealnymi uzupełnieniami, sprawiając tym samym, że ich połączenie może dać lepszy efekt końcowy w postaci większego zainteresowania naszą marką. Od kilku lat głośno mówi się o spadającej uwadze odbiorców, którzy przeładowani komunikatami od reklamodawców, szybko i bez żalu przewijają to, co w pierwszych kilku sekundach nie przykuje znacząco ich uwagi. W 2015 roku w Kanadzie przeprowadzono nawet w tym temacie badania, polegające na sprawdzeniu długości czasu skupienia przeciętnego konsumenta, w wyniku których okazało się, że wynosi on jedynie 8 sekund. Otrzymany rezultat przez jakiś czas określano efektem pamięci złotej rybki.

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy