Brazylijska samba, pióra, pełne magii stroje… jak brazylijski karnawał w Rio! Imponujący pokaz z udziałem finalistek Mistrzostw Wizażu i Stylizacji rozpoczął dwudniowe Targi Uroda w gdańskim AMBEREXPO. I w takim klimacie inspirujących i intensywnych wydarzeń upłynęły całe targi. Największym powodzeniem cieszyły się oczywiście stoiska wystawców podzielone na 2 główne strefy: kosmetyki i fryzjerstwo. Firmy prezentowały wiele nowości, oferowały atrakcyjne ceny, na wielu stoiskach odbywały się pokazy.
Najbardziej widowiskowe wydarzenia, inspirujące pokazy, prestiżowe konkursy i mistrzostwa odbywały się na czerwonym dywanie w STREFIE SHOW. To tu swój kunszt i talent prezentowali światowej sławy goście. Ale nie tylko czerwony dywan był miejscem niezwykłych wydarzeń.
Drugi dzień tradycyjnie był poświęcony sztuce fryzjerskiej. Rozpoczął się HITEM DNIA – Konkursem „FAST FADE FIGHT” (z dużym rozmachem zorganizowanym przez Mario Mayera), czyli walką (w oktagonie!) fryzjerów na szybkość i precyzję w wykonaniu strzyżenia męskiego skin fade w czasie 15 minut! Po konkursie na scenie głównej rozpoczęły się pokazy fryzjerskie, na początek mocne uderzenie – wicemistrz świata we fryzjerstwie artystycznym Mateusz Kępka zaprezentował najnowsze trendy fryzur wieczorowych, po nim scenę opanowali barberzy z Wojciechem Karwatem – World Champion Barber oraz wicemistrzynią Europy i Eurazji Beatą Lewczuk na czele. Na zakończenie niezwykle doświadczony międzynarodowy team Juran ART Group z Anną Zenkowską w pokazie New Grunge zaprezentował najnowsze trendy mody młodzieżowej największych miast europejskich.
Dla żądnych konkursowych emocji przez cały dzień ponad 100 uczestników brało udział w licznych konkursach fryzjerskich.
Targom URODA od lat towarzyszy akcja charytatywna Czesanie za uśmiech, której celem jest wsparcie podopiecznych Hospicjum Pomorze Dzieciom i promocja młodych talentów fryzjerskich. W tym roku uczniów szkół zawodowych po raz kolejny wsparli Mistrzowie Świata i Polski we fryzjerstwie z tegorocznym Mistrzem Świata z Paryża w konkurencji Hair Tattoo Design Piotrem Karczewskim na czele. Podczas akcji zebrano 5000 zł!!!
Po wielkich zakupach i emocjach można było odpocząć w specjalnie zaaranżowanych strefach chilloutu, a goście, którzy odwiedzili URODĘ wraz ze swoimi pociechami – mogli pozostawić dzieci pod fachową opieką, a sami zająć się poznawaniem targowych stref.
Ogromne zainteresowanie profesjonalistów oraz wszystkich, którym nieobcy jest świat kosmetycznych i fryzjerskich tajemnic, są gwarantem powodzenia kolejnej edycji URODY, na którą organizatorzy już dziś serdecznie zapraszają w dniach 3–4 października 2020 r.
Więcej informacji: www.urodatargi.pl
Facebook https://www.facebook.com/TargiUroda
Instagram https://www.instagram.com/targiuroda/
GALERIA